Holdit – Ny kund till Beet
Vi välkomnar Holdit som ny kund till Beet! Beet har fått förtroendet att ta hand om annonseringen på Google, Meta och TikTok. Här kan ni läsa mer om samarbetet!
Share:
Om Holdit
Holdit är ett svenskt företag med sina rötter i Varberg. De designar och säljer trendiga mobilskal och en mängd andra accessoarer som gör din mobilupplevelse både roligare och säkrare. Deras produkter är 100% veganska och tillverkade av återvunna material där hållbarhetsaspekten alltid finns med under hela processen.
Varför valde ni Beet och vad är era förväntningar med samarbetet?
Sedan starten på vår vår tillväxtresa när det kommer till vår digitala affär, har den digitala annonseringen vart drivande i kombination med det organiska.
Vi har tidigare mestadels arbetat med den betalda annonseringen inhouse, men vi är väl medvetna om att landskapet förändras - dagligen. För att låta oss fokusera på helheten, hade vi ett behov av en byrå som har koll på de senaste strategierna, trender och mätning för att sy ihop säcken.
Intrycket vi fick av Beet var att de besatt kunskap och nyfikenhet kring dessa områden, vilket gjorde valet enkelt. Förväntningarna är höga, vi ska fortsätta vår tillväxtresa på den nordiska marknaden och i övriga europa – som vanligt i kombination med lönsamhet.
Vi litar på att Beet tillsammans med Omniarch kan hjälpa oss med detta. Ännu bär inte alla ett färgglatt Holdit skal.

Intrycket vi fick av Beet var att de besatt kunskap och nyfikenhet kring dessa områden, vilket gjorde valet enkelt.
— Petter Nilsson, Head of E-commerce
KUNDCASE
Sail Racing increased its revenue by 117%
Since Beet started collaborating with Sail Racing within SEM in February 2020, their advertising has scaled new heights. Here you can read more about our collaboration with Sail Racing and the results we have achieved together.